سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

96/4/14
10:45 ع

خرداد 96

648 بازدید
بدون دیدگاه
اکشن , بازی کامپیوتر

دانلود بازی RadLINE Quarantine برای PC

RadLINE Quarantine دانلود بازی RadLINE Quarantine برای PC

RadLINE Quarantine-HI2U

بازی Redline quarantine بازی تازه انتشار یافته محصول کمپانی Elbaite میباشد که 29 ام سال جاری وارد بازارشده است. در داستان این بازی جذاب شما به عنوان عضوی از ارتش تحت ماموریتی خطرناک به نواحی قرنطینه شده فرستاده میشوید، مکانی که به علت انتشار ویروسی ناشناخته عفونی شده است و حالا شما باید دلیل این اتفاقات رو دریابید. در طی سفر به همراه گروهت تماستان با مقر فرماندهی قطع میشود و شما درمیان انبوهی از بیماران تنها میمانید. در این بازی استراتژیک به شما تجهیزات مورد نیاز و پیشرفته ای داده خواهد شد تا از این منجلاب نجات پیدا کنید.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Friday the 13th The Game برای PC

دانلود بازی Friday the 13th The Game برای PC

Friday the 13th The Game دانلود بازی Friday the 13th The Game برای PC

Friday the 13th The Game Build.b6253 Steam Rip-Voksi

لینک های دانلود به درخواست ستاد ساماندهی از سایت حذف شد

شرکت «Gun Media» پس از طی یک دوره‌ی توسعه‌ی طولانی‌مدت و تعویق انتشار اولیه‌ی Friday the 13th: The Game که ابتدا برای عرضه در پائیز سال 2016 میلادی برنامه‌ریزی شده بود، سرانجام نسخه آنلاین این بازی امروز منتشر شد که فقط قابلیت آنلاین را دارا میباشد و نسخه داستانی آن در تابستان امسال منتشر خواهد شد. این بازی توسط استودیوی «گانکام» (Guncom) توسعه یافته و بودجه‌ی مورد نیاز جهت اتمام مراحل توسعه‌ی خود را از طریق سرویس حمایت مالی «کیک‌استارتر» بدست آورده است. در Friday the 13th: The Game بازیکنان کنترل هشت نفر از مشاوران «اردوگاه دریاچه کریستال» را برعهده دارند که باید از دست «جیسون وورهیز» رهایی یابند و با حل کردن معماها باعث حواس‌پرتی او شوند تا بتوانند نجات یابند.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Flying Tigers Shadows Over China برای PC

دانلود بازی Flying Tigers Shadows Over China برای PC

Flying Tigers Shadows Over China دانلود بازی Flying Tigers Shadows Over China برای PC

Flying Tigers Shadows Over China-CODEX

بازی Flying Tigers Shadows Over China یک بازی شبیه ساز در سبک اکشن و ماجرایی میباشد که در مِی 2017 توسط کمپانی Ace maddox برای پلتفرم ویندوز راهی بازار شده است. این بازی جذاب روایتگر جنگی است که بسیاری از جوانان آمریکایی را به قتلگاه برد.در خلال جنگ جهانی دوم نیروهای هوایی وظایف بسیاری را برعهده داشتند، آسمان پر بود از انفجارهای مهیب و هول آور چتر نجات های در هم آویخته و شعله ور. هرکسی را میترساند. شما در نقش یک خلبان جسور در کابین هواپیما خود هستید و باید در خط مقدم مقابل نیروی های دمشن باایستید.این بازی یکی از خشن ترین جنگ های تاریخ رو به تصویر میکشد و شما ماموریت دارید تا در مقابل حملات شدید ژاپن ایستادگی کنید و ماشین های جنگی شان را نابود سازید.

پیشنهاد ویژه
ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Perception برای PC

دانلود بازی Perception برای PC

 Perception دانلود بازی Perception برای PC

Perception-CODEX

perception ادراک یک بازی اول شخص در سبک بازی های ترسناک و ماجراجویی میباشد که به تازگی در 30 مِی 2017 توسط کمپانی Feardemic برای پلتفرم ویندوز منتشر شده است. داستان بازی روایتگر دختری نابینا اما با حس شنوایی خارق العاده و باهوش به نام Cassie میباشد.اوکه مدتی است اسیر کابوس های عجیب و هولناکی شده در پی یافتن پاسخی برای سوال هایش است،بعد از ماه ها جستجو او یک عمارت قدیمی در Gloucester پیدا میکند،مکانی آشنا که همیشه در خوابهایش در آنجا به اسارت گرفته میشد.پژواکی ترسناکتر از خوابهاش به سراغش میاد و متوجه میشد ساکنین این خانه طی نسل ها توسط موجودی عجیب و ترسناک با شکنجه های بسیار از بین رفته اند و حال او قربانی جدید این داستان است.شما به او کمک میکنید تا خودرا نجات دهد و از این کابوس ها رهایی یابد.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Ultimate Epic Battle Simulator برای PC

دانلود بازی Ultimate Epic Battle Simulator برای PC

Ultimate Epic Battle Simulator دانلود بازی Ultimate Epic Battle Simulator برای PC

Ultimate Epic Battle Simulator-RELOADED

| نسخه RELOADED جایگزین شد… |

بازی Ultimate Epic Battle Simulator در سبک اکشن ، ماجراجویی و شبیه ساز است و توسط استودیو Brilliant Game طراحی و ساخته شده است.جنگی به راه بی اندازید که تاکنون دنیا به خود ندیده است. نبردی عظیم بدون هیچ محدودیتی. تصور میکنید جنگی که میان سربازان آمریکایی و سربازان قرون وسطی ایی شکل میگیرد چگونه است؟!! در این بازی میتوانید لذت فرماندهی یک نبرد بزرگ را بچشید.در بازی شما هیچ محدودیتی در به هم ریختن میدان نبرد نخواهید داشت.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Prey برای PC – نسخه BALDMAN

دانلود بازی Prey برای PC – نسخه BALDMAN

Prey 1 دانلود بازی Prey برای PC   نسخه BALDMAN

Prey Day one Edition Full Unlocked-BALDMAN

| آپدیت 1.03 بازی اضافه شد… |

بازی Prey به معنای (طعمه) بازی اول شخص سبک تیراندازی ست که توسط کمپانی Aekane برای پلت فرم های Xbox ONE, Windows, Play Station 4 تولید شده ست. در این بازی مهیج شما در نقش Morgan Yu در مدار کره ماه و در پایگاه فضایی Talos 1 برای تحقیقات علیه گروهی از بیگانگان فضایی ب نام Typhon حضور دارید. شما راهگشا یک آزمایش مهم برای تغییر بشریت هستید ولی اوضاع به طور غیر معمولی اشتباه پیش میرود و پایگاه توسط بیگانگان فضایی مورد حمله و تاراج قرارمیگرد و حالا شما یک شکار محسوب میشوید. باید با استفاده از ابزاری که در در پایگاه پیدا میشوند و سلاح ها خود را زنده نگه دارید. قدرت تصمیم گیری سریع و هوش بالا شما رو در پیدا کردن راه کمک خواهد کرد. یادتان نرود آینده پایگاه و هرکسی ک آنجاست در دستان شماست. ایستگاه فضایی برای شما به صورت دنیایی باز ارائه شده.

پیشنهاد ویژه
ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Shu Caverns Of The Nightjars برای PC

دانلود بازی Shu Caverns Of The Nightjars برای PC

Shu Caverns Of The Nightjars دانلود بازی Shu Caverns Of The Nightjars برای PC

Shu Caverns Of The Nightjars

بازی Shu در سبک ماجرایی میباشد که توسط Coatsink ساخته و طراحی شده و جدیدترین DLC این بازی توسط همین استدیو در سال 2017 برای پلتفرم رایانه های شخصی عرضه شده است. این بازی دارای کاراکترهای زیبایی هستند و قابلیت اجرا و پرش و سرخوردن را در سراسر زمین‌های عجیب و غریب دارند. ممکن است هیولاها نیز به سمت تان بیاید. شما که در نقش کاراکتری بنام Shu را برعهده دارید و باید به جلو بروید و به موقع پرش انجام دهید از موانع باید عبور کرده و گاهی سوار قایق و چرخ و فلک شوید و نورهای رنگی که در بازی قرار دارد را نیز جمع کنید تا امتیاز بالا برود. هم اکنون جهت دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Sudden Strike 4 Beta Update 1 Build 17315 برای PC

دانلود بازی Sudden Strike 4 Beta Update 1 Build 17315 برای PC

Sudden.Strike.4 دانلود بازی Sudden Strike 4 Beta Update 1 Build 17315 برای PC

Sudden Strike 4 Beta Update 1 Build 17315-3DM

بازی Sudden Strike 4 یک بازی جذاب با سبک اکشن و استراتژیک می باشد که توسط کمپانی Kite Games طراحی و توسعه داده شده است. این بازی زیبا در تاریخ 11 Aug نوسط شرکت Kalypso Media Digital برای پلتفرم PC منتشر و عرضه شد. بازی جنگ جهانی دوم را به سبک استراتژیک به تصویر می کشد ، شما در بازی وظیفه دارید باانتخاب نیرو‌های بریتانیا، آمریکا، آلمان یا شوروی، با تجهیزات نظامی مختلف به جنگ بپیوندید و فرماندگی جنگ را بر عهده بگیرید و با دشمنان خود مبارزه کنید. هوش مصنوعی که در بازی وجود دارد به بهترین شکل ممکن طراحی شده و صحنه های نبرد را به واقعی ترین شکل ممکن به تصویر می کشد ، نسخه Beta این بازی نیز به تازگی منتشر شده است !

پیشنهاد ویژه
ادامه مطلب / دانلود

مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
صفحات اختصاصی
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ