سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 3 4 5 >

96/4/14
10:41 ع

خرداد 96

252 بازدید
بدون دیدگاه
بازی کامپیوتر , شبیه ساز , ورزشی

دانلود بازی Football Club Simulator 17 برای PC

Football Club Simulator 17 دانلود بازی Football Club Simulator 17 برای PC

Football Club Simulator 17-SKIDROW

بازی Football Club Simulator یک بازی شبیه ساز در سبک ورزشی میباشد که حدود یکسال قبل توسط کمپانی The football club simulator طراحی و عرضه شده بود.این بازی جذاب به شما این امکان را میدهد تا مدیریت کامل یک تیم فوتبال و باشگاه را به عده بگیرید،شما به عنوان مربی ارشد باشگاه باید بازیکنانتان را طی هفته ها آموزش آماده مسابقات تعاملی کنید .اردوهای تیمی برگزار کنید و هرآنچه که نیاز است را به بازیکنان آموزش دهید تا به پیروزی دست یابید.استراتژی به خرج دهید و برنده شوید.این بازی محیط فوتبالی را کاملا در اختیار شما قرار میدهد حال میتوانید آزادانه این حس ناب را تجربه کنید.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Cold Waters برای PC

دانلود بازی Cold Waters برای PC

Cold Waters دانلود بازی Cold Waters برای PC

بازی Cold Waters یک بازی در سبک استراتژیک و شبیه ساز میباشد که توسط کمپانی بازی سازی Killerfish طراحی و ساخته شده است. این بازی که به تازگی در بازارهای جهانی منتشر شده الهام گرفته از بازی هایی همچون Redstorm Rising میباشد. سازندگان بازی تمام سعی خودرا کرده اند تا محیطی واقعی و جذاب را از جنگ های سرد شوروی شبیه سازی کنند. شما دربازی فرماندهی یک زیردریایی هسته ای و بسیار پیشرفته را بر عهده دارید، به شما اطلاع میدهند گروهی از نیروهای شوروی برای جنگ عازم ایسلند شده اند و اکنون وظیفه دارید به دنبال آنها رفته و کشتی هایشان را نابود سازید. زیردریایی هایتان را به آب بیاندازید، مخفیانه به جلو حرکت کنید، نفس هایتان را در سینه حبس کنید چرا که کوچکترین صدایی در آب میتواند نیروهای شوروی را متوجه حضورتان کند آنوقت دیگر شما تبدیل به شکار میشوید. همچنین میتوانید با موشک های دوربرد تجهیزات دشمن را مورد اصابت قرار دهید. با تدبیر و استراتژی پیش بروید به سلامت از آب های سرد فرار کنید. شما باید مراقب تمامی خدمه و تجهیزات باشید.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Immortal Redneck برای PC

دانلود بازی Immortal Redneck برای PC

Immortal Redneck دانلود بازی Immortal Redneck برای PC

IMMORTAL REDNECK-PLAZA

| آپدیت ورژن 1.2.0 نسخه PLAZA اضافه شد… |

بازی Immortal Redneck یک بازی در سیک اکشن و Indie میباشد که توسط کمپانی Crema ساخته شده و به تازگی روانه بازار شده است.داستان این بازی اول شخص تیراندازی،در مصر روایت میشود؛زمانی که شما در نقش یک گردشگر پا به مصر میگذارید و بعد از یک تصادف وحشتناک به هوش می آیید،اما خودتان را درون پارچه ها و الیاف مومیایی میبینید. چگونه نجات یافته اید و چرا مومیایی شده ایید؟پاسخ این شبهات را در 3هرم خطرناک و وهم آور Giza مصر پیدا کنید.اهرام ثلاثه ای که تماما توسط ارتشی از هیولاها و اربابانشان مراقبت میشود.ماموریت شما نابود سازی دشمنانتان در داخل اهرام ثلاثه و پی بردن به علت اتفاقات پیش آمده است.از ویژگی های این ای بازی بیش از 35 گروه دشمن که در هر هرم2 ارباب نیز دارند با بیش از 50 سلاح مختلف و جادویی که برای مبارزه با بیگانگان به شما داده میشود.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands برای PC

دانلود بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands برای PC

Tom Clancys Ghost Recon Wildlands Fallen Ghosts DLC دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Wildlands برای PC

Tom Clancys Ghost Recon Wildlands-FULL UNLOCKED GOLD EDITION

لینک های دانلود به درخواست ستاد ساماندهی از سایت حذف شد

بازی Tom Clancys Ghost Recon Wildlands که نسخه جدید فرانچایز محبوب Ghost Recon است، در E3 امسال معرفی شد و از هم اکنون به یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال 2016 مبدل گشته است. داستان بازی در بولیوی روایت می شود , جایی که به عنوان بزرگترین تامین کننده مواد مخدر مانند کوکائین در جهان شناخته می شود . بسیاری از منابع توزیع مواد مخدر توسط Santa Blanca کنترل می شود , یک سازمان قدرتمند که در منطقه ای بی ثبات نفوذ کرده و توانسته است کنترل بخش های مختلف را به دست آورد و ترس ، بی عدالتی و خشونت را در منطقه گسترش دهد. با گذشت زمان و افزایش قدرت این سازمان , دولت ایالات متحده خطر جدی احساس کرده و این سازمان را با عنوان تهدید جهانی نامگذاری می کند. هم اکنون این بازی زیبا را به شما پیشنهاد میدهیم در ادامه از پارسی دانلود دریافت نمایید.

پیشنهاد ویژه
ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی کامپیوتر Impact Winter

دانلود بازی کامپیوتر Impact Winter

Impact Winter دانلود بازی کامپیوتر Impact Winter

Impact Winter-CODEX

| آپدیت ورژن v1.0.8b نسخه CODEX اضافه شد… |

بازی Impact Winter در سبک شبیه سازی و ماجرایی میباشد که در سال 2017 توسط استدیوی Mojo Bones ساخته و طراحی شده است. داستان بازی در رابطه با شخصیت جیکوب سولومِن است که یکی از بازماندگان فاجعه برخورد شهاب سنگ به زمین به شمار می‌رود. این فاجعه مرگبار دمای کره زمین را به زیر صفر درجه رسانده و آن را به دنیایی یخ زده تبدیل کرده است. پس از این ماجرا جیکوب تمام امید خود را از دست داده بود تا اینکه کلیسایی را در زیر برف و کولاک پیدا می‌کند و گروهی از بازماندگان را در آن پیدا می‌کند. پس از ملحق شدن به این گروه، جیکوب با کمک و جمع‌آوری آذوقه از آنها محافظت می‌کند. پس از مدتی به آنها اعلام می‌شود که گروه نجات پس از 30 روز به نجات آنها می‌آید و وظیفه جیکوب و افراد آن کلیسا زنده ماندن به مدت 30 روز است، هم اکنون میتوانید این بازی را از سرور های پارسی دانلود دریافت کنید.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی The Wild Eternal برای PC

دانلود بازی The Wild Eternal برای PC

The Wild Eternal دانلود بازی The Wild Eternal برای PC

The Wild Eternal-PLAZA

| آپدیت ورژن v1.1.1a نسخه PLAZA اضافه شد… |

بازی The Wild Eternal اول شخص در سبک ماجراجویی که توسط کمپانی Ilsanjo طراحی و توسعه یافته و به تازگی منتشر شده است. در فضای مه آلود و عجیب The wild Eternal گم شوید. داستان بازی در صده ی 1600 میلادی روایت میشود. داستان پیرزنی به نام Ananta میباشد که از زندگی اسف بار و پر مشقت خود فرار میکند تا در جستجوی صلح و خوشبختی باشد.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی RiME برای PC نسخه CODEX

دانلود بازی RiME برای PC نسخه CODEX

RIME دانلود بازی RiME برای PC نسخه CODEX

RiME-CODEX

| نسخه کم حجم FitGirl اضافه شد… |

بازی RiME اولین بار در سال 2013 با نام Echoes of Siren معرفی شد. در ابتدا این بازی قرار بود با حمایت مایکروسافت ساخته شود اما پس از مدتی مایکروسافت تصمیم گرفت تا حمایت خود از بازی را قطع کند و پس از آن کمپانی سونی سراغ این اثر رفت و Rime قرار بود به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 ساخته شود. با این حال همکاری تکیلا ورکس و سونی نیز خیلی خوب پیش نرفت تا اینکه در نهایت سال گذشته این استودیو تصمیم گرفت تا حقوق ساخت بازی را از سونی دریافت کرده و خودش بازی را بسازد و پس از مدتی هم کمپانی‌های سیکس فوت و گری باکس وظیفه انتشار این بازی را برعهده گرفتند. هم اکنون این بازی توسط CODEX کرک شده و میتوانید نسخه نهایی این بازی را از سرور های پارسی دانلود دریافت کنید.

پیشنهاد ویژه
ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Putrefaction 2 Void Walker برای PC

دانلود بازی Putrefaction 2 Void Walker برای PC

Putrefaction 2 Void Walker دانلود بازی Putrefaction 2 Void Walker برای PC

Putrefaction 2 Void Walker-PLAZA

این بازی نسخه جدیدی از بازی Putrefaction میباشد که ابتدا در سال 2015 منتشر شد. در این نسخه سازندگان ویژگی های بسیاری را برای جذاب تر شدن محیط گیم پلی انجام داده اند. دنیایی رنگی تر، قدرت های بیشتر برای شخصیت اصلی داستان، بیش از 100 نوع تجهیزات مختلف و سلاح های پیشرفته از ویژگی های جدید این نسخه میباشد. بعد از نابودسازی آن جهنم قدیمی در سری قبل بازی این بار شمارا به عنوان Void walker به جهانی دیگر منتقل میکنند، جنگاوری که توانایی سفر در دوره های مختلف زمان و مکانی را داراست و میتواند هر دشمنی را از میان بردارد. در این بازی شما در نقش Void walker باید به دنبال یافتن سرنخ هایی از دشمن اصلی تان در میان انبوهی از جنگاورانی که حکم مرگ شمارا گرفته اند عبور کرده تا مامورت خودرا انجام دهید. ذهن استراتژیک خودرا آزاد بگذارید تا حین این بازی اکشن و پرهیاهو به هیجان برسد. 

ادامه مطلب / دانلود

 


  

96/4/14
10:35 ع

خرداد 96

5,464 بازدید
25 دیدگاه
بازی کامپیوتر , شبیه ساز , مسابقه ای , ورزشی

دانلود بازی FIFA 18 برای PC

fifa 18 دانلود بازی FIFA 18 برای PC

| تریلر های جدید بازی اضافه شد… |

بازی FIFA 18 – فیفا 18 از مدت‌ها پیش برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 تایید شده بود. در حالی که انتظار می‌رفت این بازی در جریان رویداد EA Play 2017 به طور کامل رونمایی شود، الکترونیک آرتز همان‌طور که وعده داده بود امروز با انتشار اولین تریلر از بازی، از آن رونمایی کرد.  بازی فیفا 18 در تاریخ 7 مهر برای پلتفرم‌های مذکور منتشر خواهد شد. چهره اصلی این بازی و تصویر روی جلد آن کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید است که فصل بسیار درخشانی را پشت سر گذاشته بود. همچنین امسال برای اولین بار، شاهد یک سری از ستاره‌های قدیمی دنیای فوتبال در بخش آلتیمت تیم نسخه پلی‌استیشن 4 و پی‌سی بازی خواهیم بود. این ویژگی پیش از این در انحصار نسخه ایکس‌باکس بازی بود. همچنین حضور رونالدو نازاریو، ستاره برزیلی سابق رئال مادرید، نیز در بین بازیکنان افسانه‌ای تایید شده است. الکترونیک آرتز همچنین اعلام کرده که در EA Play، اطلاعات بیش‌تری هم از بازی ارائه خواهد شد.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Star Wars Battlefront II برای PC

دانلود بازی Star Wars Battlefront II برای PC

Star Wars Battlefront 2 دانلود بازی Star Wars Battlefront II برای PC

| تریلر های جدید بازی اضافه شد… |

بازی Star Wars Battlefront II توسط DICE ،Motive و Criterion ساخته می‌شود و تجربه و تخصص آن‌ها در عرصه‌های گوناگون، باعث می‌شود که در آخر شاهد “یک تجربه‌ی شگفت‌انگیز” باشیم. عنوان Star Wars: Battlefront توانست بازخوردهای نسبتا خوبی دریافت کند اما یکی از مهم‌ترین انتقادها نبود بخش داستانی بود، شرکت الکترونیک آرتز پیش‌تر به این نکته اشاره کرده بود که شاید شاهد بخش داستانی در Star Wars: Battlefront 2 باشیم و حال به‌صورت رسمی بخش داستانی تایید شد. در ادامه با ما همراه باشید.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Need for Speed Payback برای PC

دانلود بازی Need for Speed Payback برای PC

Need for Speed Payback دانلود بازی Need for Speed Payback برای PC

| تریلر های جدید بازی منتشر شد… |

شرکت الکترونیک آرتز، امروز به طور رسمی بازی Need for Speed Payback را به همراه یک تریلر زیبا و چند تصویر، معرفی کرد. تاریخ انتشار این بازی مورد انتظار، 10 نوامبر سال جاری ذکر شده و پلتفرم های انتشاری آن، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی هستند.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای کامپیوتر – نسخه BALDMAN

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای کامپیوتر – نسخه BALDMAN

Sniper Ghost Warrior 3 دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای کامپیوتر   نسخه BALDMAN

Sniper Ghost Warrior 3 Edition Full Unlocked-BALDMAN

| آپدیت ورژن 1.2 بازی شد… |

بازی Sniper : Ghost Warrior 3 بسیار واقع گرایانه تر از دو نسخه ی قبلی خواهد بود. دیگر سیستم سطح بندی کاراکتر و نوار سلامتی وجود ندارد و بازی همچون دیگر عناوین شوتر اول شخص دنبال می شود. شما باید تیراندازی خود را متناسب با سرعت باد، رطوبت و فاصله با هدف تنظیم کنید و برای اینکه دقت شما افزایش یابد باید روی زمین دراز بکشید تا بدن شما موقعیت بهتری برای شلیک داشته باشد. شما می توانید ماموریت خود را از هر راهی که علاقه دارید انجام دهید و تنها به صدا در آمدن زنگ خطر است که باعث می شود شما شکست بخورید و شکست بدان معنا نیست که باید ماموریت را از اول آغاز کنید بلکه باید راهی دیگر برای کشتن هدف خود بیابید. قابلیتی به نام Scout mode باعث می شود تا با استفاده از حس بینایی و دید در شب، از گزند دشمنان در امان بمانید. همچنین زمین نیز می تواند به شما در پیشبرد مرحله کمک کند زیرا تک تیراندازی که شما کنترل وی را بر عهده دارد یک نخبه ی نظامی و استاد حرکات پارکور است و می تواند از هر مانعی عبور کند. الگوی آب و هوایی پویا و چرخه داینامیک شب و روز نیز به هر چه واقع گرایانه تر شدن بازی کمک کرده است. Sniper : Ghost Warrior 3 همانند عناوین معمول اکشن اول شخص نیست بلکه در این بازی تاکتیک و برنامه ریزی نیز نقش مهمی ایفا می کند. با اینکه سیستم سطح بندی از بازی حذف شده است اما به جای آن یک سیستم مهارت به بازی افزوده شده است که بستگی به نوع انجام بازی از سوی بازیکن دارد. برای مثال اگر شما در طول بازی از چاقو برای کشتن دشمنان بیشتر استفاده کنید، مهارت های شما در زمینه ی نبرد های تن به تن افزایش می یابد.

پیشنهاد ویژه
ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی FIFA 17 برای PC

دانلود بازی FIFA 17 برای PC

FIFA 17 دانلود بازی FIFA 17 برای PC

| نسخه Super Deluxe Edition-FULL UNLOCKED بازی اضافه شد… |

| آپدیت شماره 8 فیفا اضافه شد… |

بازی FIFA 17 قویم و سیستم روزشماری برای عاشقان فوتبال با بقیه مردم تفاوت دارد! برای این دسته از مردم هر سال از اواخر تابستان و با شروع فصل جدید لیگ های فوتبال آغاز می شود که دقیقا مصادف است با عرضه فیفا. نسخه PC ،PlayStation 4 و Xbox One عنوان FIFA 17 برای اولین بار با استفاده از موتور بازی سازی استدیو DICE یعنی Frostbite که اخیرا در عناوینی چون Need For Speed و Star Wars Battlefront به کار گرفته شد، ساخته می شود. عناوین اخیر این سری با استفاده از موتور بازی سازی Ignite ساخته می شدند. EA اعلام کرده که چندین سال بر روی انتقال اطلاعات سری FIFA به موتور Frostbite کار کرده است. طبق وعده سازنده ها، با استفاده از این موتور بازی سازی، بازیکنان وارد واقع گرایانه ترین و اصیل ترین دنیای فوتبالی شده و احساسات و عمق واقعی شخصیت ها را درک خواهند کرد.تهیه کننده سری FIFA در مورد تغییر موتور بازی می گوید: “Frostbite درهای دنیایی از امکانات جدید را بر روی فرنچایز FIFA و طرفداران آن باز خواهد کرد. هیچگاه تا این اندازه برای آینده فوتبال و تجربه ای که قرار است با FIFA 17 خلق کنیم، هیجان زده نبودیم.”همچنین اعلام شده که برای خلق گیم پلی ای هر چه واقع گرایانه تر، چهار بازیکن مطرح دنیا یعنی جیمز رودریگز از رئال مادرید، آنتونی مارشال از منچستر یونایتد، ادن هازارد از چلسی و مارکو رویس از بوروسیا دورتموند نیز با EA در ساخت FIFA 17 همکاری خواهند داشت. برای دیدن اطلاعات منتشر شده و تریلر بازی با ما همراه باشید.

 

پیشنهاد ویژه
ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Dirt 4 برای PC

دانلود بازی Dirt 4 برای PC

Dirt 4 دانلود بازی Dirt 4 برای PC

DiRT 4-RELOADED

Dirt 4 سری بازی های Dirt کمپانی کدمسترز یکی از قدیمی ترین و موفق ترین بازی های سبک رانندگی و رالی است. این کمپانی جدیدترین نسخه اصلی از این مجموعه را با عنوان Dirt 4 معرفی کرده است. این نسخه از بازی بر روی پلتفرم های play station 4,Xbox One, windows قابل اجرا میباشد. مسابقات بازی در مناطقی چون میشیگان،استرالیا،سوئد و اسپانیا جریان دارند. در ورژن جدید آن شما میتوانید تجهیزات ماشین تان را بر اساس شرایط محیطی و جاده تنظیم نموده تا عملکرد بهتری داشته باشید. همچنین صحنه ها و تصادفات بازی واقعی تر از سری های قبل هستند. کد مسترز تاریخ عرضه آن را 19 خرداد 96 اعلام نموده است. هم اکنون با پارسی دانلود همراه باشید.

پیشنهاد ویژه
ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی American Truck Simulator Heavy Cargo Pack برای PC

دانلود بازی American Truck Simulator Heavy Cargo Pack برای PC

American Truck Simulator Heavy Cargo Pack دانلود بازی American Truck Simulator Heavy Cargo Pack برای PC

American Truck Simulator Heavy Cargo Pack-SKIDROW

بازی American Truck Simulator یک بازی در سبک رانندگی و شبیه ساز میباشد که رانندگی کامیون های غول پیکر و عظیم را برای شما شبیه سازی میکند.این بازی ابتدا در سال 94 منتشر شد ساخته کمپانی Scs software میباشد و هم اکنون پک الحاقی جدید بازی به تازگی منتشر شده است.در این پک مجموعه ای جدید و پیشرفته تر از کامیون ها و ماشین های سنگین برای شما طراحی شده و باید بارهایی سنگین تر و حساس تر از قبل را به سلامت تحویل صاحبانشان دهید.اگر علاقه مند به راندن کامیون در جاده ها هستید این بازی را از دست ندهید و محیط جالب و واقعی این بازی آشنا شوید. همچین شما میتوانید کامیون خودتان را طراحی کنید،امتیاز جمع کنید و مدل کامیون خودرا ارتقا بدهید.این پک جدید با عنوان Heavy Cargo Pack هم اکنون آماده دانلود میباشد.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی AereA برای PC

دانلود بازی AereA برای PC

AereA دانلود بازی AereA برای PC

AereA-CODEX

| آپدیت ورژن 1.0.1 نسخه CODEX اضافه شد… |

بازی Aerea یک بازی در سبک ماجرایی میباشد که توسط استودیو Triangle توسعه یافته و به تازگی برای پلتفرم PC وارد بازار شده است.در این بازی جذاب شما در نقش یکی از بهترین شاگردان استاد گویدو هستید و ماموریت دارید در Aezir جزیره ای شناور که سال ها پیش ازهم جدا شده به کاوش بپردازید.شما وظیفه دارید با پیدا کردن 9 وسیله بسیار کهن و بازگرداندش آرامش را به جهان برگردانید.مسیر خودرا از میان تمامی قطعات شناور پیدا کنید و با حل پازل ها و مسائل موانع را پشت سر بگذارید،حقیقت پنهان شده پشت این جزایر جداافتاده را بیابید.شما همچنین میتوانید به جای 4 کارکتر با ویژگی ها و مهارت های مختلف بازی کنید وماموریت را به اتمام برسانید.

ادامه مطلب / دانلود

 


  

96/4/14
10:32 ع

خرداد 96

484 بازدید
بدون دیدگاه
بازی کامپیوتر , شبیه ساز

دانلود بازی Air Missions HIND برای PC

Air Missions HIND دانلود بازی Air Missions HIND برای PC

Air Missions HIND-SKIDROW

بازی Air Missions HIND در سبک شبیه سازی و کژوال است که در تاریخ 14 ژوئن 2017 عرضه شده است. Air Missions: HIND شبیه سازی حرفه ای بر هلی کوپتر های جنگی میباشد آن هم از نوع روسی Mi-24 Hind که به دلیل قدرت خارق العاده ای که دارد به تانک پرنده نیز معروف است. این بازی برای شما خلبانی یک هلیکوپتر غول پیکر روس با عنوان Mi_24 Hind را شبیه سازی میکند.اگر علاقه مند به سری بازی های جنگی و پروازی هستید پیشنهاد میکنیم این بازی را حتما امتحان کنید.Mi_24 ساخته کشور روسیه میباشد که به خاطر جثه عظیمش به تانک پرنده شهرت یافته،این هلیکوپتر توانایی حمل انواع سلاح و موشک های مختلف را دارد و درکنار بدنه سبکی که دارد سرعت بالایی را برای شما فراهم میکند.سازندگان این بازی یک Mi 24 واقعی را برای شما شبیه سازی کرده اند،چهار محیط مختلف را در 15 مرحله جداگانه به اتمام برسانید،کنترل این تانک پرنده را به عهده بگیرید و آسمان و زمین را بمباران کنید و مهارت خودرا در حالت چند نفره بازی به رخ رقیبانتان بکشید. شما میتوانید در این بازی به تنهایی یا به همراه دوست خود نبرد های نفس گیر را شروع کنید و دشمنان خود را نابود سازید. اگر اماده اید تا آسمان را به آتش بکشید هم اکنون این بازی را از سرور های پارسی دانلود دریافت کنید.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی MotoGP 17 برای PC

دانلود بازی MotoGP 17 برای PC

MotoGP 17 دانلود بازی MotoGP 17 برای PC

MotoGP 17-CODEX

بازی MotoGP 17 بازی جدیدی در سبک ورزشی، شبیه ساز و مسابقه ای میباشد که توسط Milestone ساخته شده است و در سال 2017 توسط همین استدیو برای پلفترم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windowss عرضه خواهش شد. این بازی را میتوان یکی از کاملترین مسابقات تورنمت MotoGP دانست، بر اساس گفته تیم سازنده‌ در این نسخه تمامی تیم‌ها و موتورسواران فصل 2017 MotoGP به همراه پیست‌های مسابقه‌ای این فصل به صورت کامل حضور خواهند داشت. از طرفی اعلام شده که فروش این بازی در انحصار فروشگاه گیم‌استاپ آمریکا و تمامی خرده فروشی‌های کانادا و آمریکای لاتین خواهد بود. البته در کنار خرید فیزیکی، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های پلتفرم خود، بازی را به صورت دیجیتالی نیز خریداری کنند. سازندگان بازی یک حالت جدید آنلاین نیز معرفی کرده‌اند که در حال حاضر جزییاتی از آن منتشر نشده است، علاوه بر این برای اولین بار در سری بازی‌های MotoGP، امکان اجرای بازی با 60 فریم فراهم شده است.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Warhammer 40K Dawn of War III برای PC

دانلود بازی Warhammer 40K Dawn of War III برای PC

Warhammer 40000 Dawn of War III دانلود بازی Warhammer 40K Dawn of War III برای PC

WARHAMMER 40K DAWN OF WAR III-BALDMAN

| نسخه کرک شده جایگزین شد… |

بازی Warhammer 40K Dawn of War III اکشن و استراتژیک Warhammer 40,000:Dawn of war III بیست و هفتم آوریل منتشر شد. این بازی شبیه ساز که سومین عنوان از سری بازی های وارهمر میباشد توسط کمپانی Relic Entertainment برای پلتفرم PC طراحی و توسعه یافته.چندی پیش این کمپانی با انتشار تریلری جزئیاتی چند از محیط بازی و گیم پلی آن منتشر کرد. در این بازی قدم در نبردی بی رحم میان سه جناح خشمگین میگذارید در محیطی همچون دوزخ شما هیچ انتخابی جز استفاده از سلاح های مرگبار نخواهید داشت.سیاره ای که تخت محاصره دو جناح جاه طلب و پرقدرت Ork و Eldar میباشد.

پیشنهاد ویژه
ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Call of Duty WWII برای PC

دانلود بازی Call of Duty WWII برای PC

Call of Duty WWII دانلود بازی Call of Duty WWII برای PC

| تریلر جدید بازی و تاریخ انتشار منتشر شد… |

بازی Call of Duty WWII دیروز معرفی شد، یک تریلر و تصاویری از بازی منتشر شد به همراه کمی از جزئیات که در ادامه میتوانید مشاهده کنید. ساخت این نسخه را تیم Sledgehammer Games بر عهده دارد و قرار است امسال شاهد بازگشت بازی به ریشه‌های خود در جنگ‌جهانی دوم باشیم. تاریخ انتشار بازی Call of Duty: WWII به همراه تریلری که به‌تازگی در جریان استریم زنده معرفی نسخه جدید سری Call of Duty به نمایش درآمده، مشخص شده است.در بخش تک نفره بازی شما در نقش یک سرباز جوان و بی‌تجربه به نام Daniels ظاهر می‌شوید، همچنین بنابر اطلاعات منتشر شده در مرحله‌ای از بازی شما در نقش یک زن ظاهر خواهید شد که در مواضع دفاعی کشور فرانسه مشغول نبرد می‌باشد. هم اکنون با پارسی دانلود همراه باشید.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Far Cry 5 برای PC

دانلود بازی Far Cry 5 برای PC

far cry 5 دانلود بازی Far Cry 5 برای PC

| تاریخ انتشار بازی به همراه تریلر و تصاویر منتشر شد… |

بازی Far Cry 5 اولین نسخه از سری Far Cry است که به شما اجازه خواهد داد تا جنسیت و نژاد قهرمان بازی که یک افسر ارشد پلیس است را انتخاب کنید. همانطور که می‌دانید در سری Far Cry پروتاگونیست بازی هیچگاه ستاره داستان نبوده است، در عوض این آنتاگونیست‌ها هستند که در راس ماجرا قرار دارند. درحقیقت، با توجه به اینکه بازی سبکی اول‌ شخص دارد شاید بسختی بتوان درطول بازی چهره قهرمان داستان را مشاهده کرد. بار دیگر متذکر می‌شویم، یکی از دلایل این اتفاق بخاطر این است که شخصیت‌های منفی ستارگان اصلی داستان هستند. اما می‌شود گفت دانستن اطلاعاتی هرچند اندک از پروتاگونیست، شخصیتی که برای اولین بار در سری تاحدودی قابل شخصی‌سازی است، می‌تواند برای بازیکنان جذاب باشد. در Far Cry 5 می‌توانید جنسیت و نژاد شخصیت اصلی بازی را انتخاب کنید.

ادامه مطلب / دانلود

 

معرفی بازی Assassin’s Creed Origins

دانلود بازی Assassin’s Creed Origins برای PC

Assassin’s Creed Origins معرفی بازی Assassin’s Creed Origins

| تریلر ، تاریخ انتشار و تصاویر بازی منتشر شد… |

_ این پست معرفی بازی میباشد _

براساس این شایعه و توصیف صورت گرفته، این بازی در زمان «مصر باستان» و در فرم یک بازی جهان باز عظیم روایت خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد بازی از «دو قهرمان و شخصیت اصلی» که یکی از آن‌ها مرد و دیگری زن هستند بهره می‌برد که از قضا وقایع بازی نیز با «اولین بازی این سری» در ارتباط خواهد بود. طبق ادعای WWG، شکل پیشرفت و ارتقا شخصیت‌ها با بازی The Elder Scrolls V: Skyrim قابل مقایسه است. در بحث گیم‌پلی، بازی تأکید بیشتری بر جستجو و گردش در محیط خواهد داشت و آزادی عمل بیشتری را به بازیکن، نسبت به نسخه‌های قبلی این سری می‌دهد. محیط بازی ظاهرا از نظر ابعادی «عظیم» است، که گفته می‌شود تا این زمان، بزرگ‌ترین بازی از سری Assassin’s Creed خواهد بود. «نبردهای دریایی» نیز مجددا به مجموعه باز‌ می‌گردد و ظاهرا بازیکن امکان سفر به حتی خارج از مصر (احتمالا تا یونان) را نیز خواهد داشت.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی ABZU برای PC

دانلود بازی ABZU برای PC

ABZU 1 دانلود بازی ABZU برای PC

ABZU-STEAMPUNKS

بازی ABZU در سبک اکشن، ماجرایی، Indie و شبیه سازی میباشد که توسط Giant Squid ساخته شده و در سال 2016 توسط 505 Games برای پلتفرم رایانه های شخصی و PS4 عرضه شده است، که هم اکنون میتوانید نسخه کرک شده این بازی را از سرور های پارسی دانلود دریافت کنید. آیا علاقه دارید که در اقیانوس ها و دریا های بزرگ به کاوش بپردازید و موجودات مختلف و عجیب دریایی را مشاهده کنید؟ اگر پاسختان مثبت است، این بازی می تواند شما را سرگرم کند. استودیو سازنده بازی یعنی Giant Squid، توسط کارگردان هنری بازی Journey تاسیس شده است. بازی Abzu در کنفرانس سونی در E3 2014 نمایشی عجیب در مکانی عجیب اما زیبا در دنیای ناشناخته آب ها را به همگان نشان داد. یکی از فانتزی های هر گیمری، بازی در دنیای بدون حد و مرز اقیانوس ها و فرسنگ ها دور از خشکی است. خشکی ای که صنعت گیم به اندازه کافی به آن پرداخته و آن را به یک دنیای پیش پا افتاده ای تبدیل کرده است. آبی بیکران دریا محیط بکر و دست نخورده ای است که کمتر عنوانی در صنعت گیم آن را دست مایه خود قرار داده است. واقعا چه تعداد بازی می توان نام برد که دنیای آن ها را اعماق دریاها تشکیل داده باشد؟ مشخصا تعدادی بسیار محدود که آن ها نیز آن چنان که باید و شاید نتوانسته اند ما را با خود به دل دریا ببرند. اکنون که ABZU در راه است می توان امیدوار بود که پاسخی مناسب برای این خواسته همیشگی که جای خالی اش در بازی ها حس می شد، فرا روی ما است.

پیشنهاد ویژه
ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی A Way Out برای PC

دانلود بازی A Way Out برای PC

A Way Out  دانلود بازی A Way Out برای PC

| توضیحات + تریلر های بازی اضافه شد… |

بازی A Way Out عنوانی جدید و دو نفره در سبک اکشن ماجراجویی بوده، که شما را در نقش دو خلاف کار فراری قرار داده، که باید با کمک یکدیگر از دست پلیس و سایر خلافکاران، فرار کنند. همانند اولین بازی منتشر شده از Haze Light که در سال 2014 عرضه شد، A Way Out نیز بر روی کنترل دو نفره بازیکنان تمرکز دارد. داستان این عنوان بر روی دو زندانی در دهه 70 میلادی تمرکز داشته که از زندان گریخته و باید از دست زندانیان دیگر و پلیس‌ها فرار کنند. این عنوان از داستانی جدی و تاریک بهره خواهد برد. برخلاف عنوان Brothers: A Tale of Two Sons، این عنوان جدید کاملا به صورت دو نفره انجام شده و داستان را از دو سوی مختلف دنبال خواهد کرد. عنوان A Way Out قرار است اوایل سال 2018 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، عرضه شود.

ادامه مطلب / دانلود

  

96/4/14
10:25 ع

دانلود بازی Get Even نسخه CODEX

get even CODEX دانلود بازی Get Even نسخه CODEX

GET EVEN-CODEX

بازی Get Even یک بازی ترسناک از استودیوی لهستانی فارم 51 است که کمپانی مشهور باندای نامکو وظیفه انتشار آن را برعهده دارد. این عنوان که برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی توسعه یافته است، پیش از این قرار بود که برای پلتفرم‌های مقصدش در روز پنج‌شنبه 4 خرداد (25 می) عرضه و منتشر گردد. طبق اعلام سازندگان، بازی ترسناک Get Even حس و حالی سینمایی خواهد داشت. همچنین تیم سازنده اهمیت زیادی برای صداگذاری‌های بازی قائل بوده و سعی کرده در این زمینه تجربه‌ای بسیار گیرا خلق کند. بازی Get Even پیرامون سرگذشت شخصیتی به نام کول بلک (Cole Black) است که در تیمارستان رها شده‌ای بیدار می‌شود. وی کل حافظه خود را از دست داده به غیر از اینکه در خاطرش مانده است که در پی نجات جوانی که بمبی به سینه‌اش متصل بود است. سازندگان این بازی چندی پیش اعلام کردند که با کشف تمام رازهای درون بازی، اتمام کامل Get Even چیزی مابین 40 تا 50 ساعت به طول می‌انجامد.

پیشنهاد ویژه
ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Moto Racer 4 برای PC

دانلود بازی Moto Racer 4 برای PC

Moto Racer 4 دانلود بازی Moto Racer 4 برای PC

Moto Racer 4-STEAMPUNKS

این بازی تحت نظارت پائول کویست، طراح کهنه کار سری اصلی در استودیوی دِلفینی سافتور، و با استفاده از Unreal Engine 4 ساخته می‌شود و 15 حالت مختلف دارد. مایکرویدز همچنین خواسته است تا وجود ویژگی‌های تمام عیار در بازی را به طرفداران بالقوه‌ی Moto Racer 4 یادآوری کند. ویژگی‌هایی مانند ترکیب سرعت بالا و مسابقات موتور سواری، ترافیک خیابانی، بخش چند نفره‌ی اسپلیت-اسکرین، بخش چند نفره‌ی آنلاین برای 2 تا 10 گیمر، 60 فریم بر ثانیه بودن بازی، شخصی‌سازی موتورها و راننده‌ها، تصادف‌ها و هوش مصنوعی منحصربفرد برای هر رقیب. هم اکنون میتوانید این بازی را از سرور های پارسی دانلود دریافت کنید.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Total War WARHAMMER برای PC

دانلود بازی Total War WARHAMMER برای PC

Total War WARHAMMER دانلود بازی Total War WARHAMMER برای PC

Total War WARHAMMER Cracked-STEAMPUNKS

| نسخه کرک شده سالم STEAMPUNKS اضافه شد… |

بازی Total War WARHAMMER در سبک اکشن و استراتژی میباشد که توسط استدیوی معتبر Creative Assembly ساخته و توسط کمپانی مطرح SEGA سال 2016 برای پلتفرم های PC عرضه شده است. تقریباً تمامی افرادی که به بازی‌های استراتژیک علاقه دارند، با سری Total War آشنا هستند. این سری از همان ابتدا با سبک خاص خود که تلفیق دو سبک استراتژی هم‌زمان و نوبتی بود و ساخت بازی بر اساس دوره‌های تاریخی پر حادثه، عناوینی بسیار باکیفیت و متنوع را عرضه کرد؛ این عناوین طیف گسترده‌ای از دوره‌های تاریخی را شامل می‌شدند، از روم قبل از میلاد گرفته تا نبردهای ناپلئون در 200 – 300 سال گذشته؛ اما وجه اشتراک همه‌ی این عناوین، وقوع آن‌ها در دنیای واقعی بود. حال برای اولین بار، این سری قرار است پا به دنیای عناوین فانتزی بگذارد و این کار قرار است در دنیای سری بازی‌های Warhammer انجام شود. Total War: Warhammer اولین بازی از سری Total War قلمداد می‌شود که از نبردهای واقع گرایانه تاریخی فاصله گرفته و به سراغ محتویات فانتزی و افسانه‌ای رفته است. این بازی دارای 5 فرقه مختلف شامل Chaos ،Dwarfs ،Empire ،Greenskins و Vampire Counts است که بازیکنان می‌توانند از میان آنها، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. فرقه دیگری هم با نام Bretonnia معرفی شده است که فقط در حالت اسکرمش (skirmish) قابل بازی می‌باشد. هر یک از این فرقه‌ها، شیوه آرایش جنگی و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند که در نحوه شکل گیری نبرد‌ها تاثیر گذار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه
ادامه مطلب / دانلود

 

معرفی بازی Unruly Heroes برای PC

دانلود بازی Unruly Heroes برای PC

unruly heroes معرفی بازی Unruly Heroes برای PC

| تریلر و تصاویر بازی منتشر شد… |

با پر شدن بازی های رده بالای AAA در نمایشگاه E3 امسال، باعث شد تا بازی های خوبی مانند Unruly Heroes دیده نشوند و آنچه مستحق آن بودند توجه نشد. بازی Unruly Heroes توسط شرکت Magic Design ساخته شده است که میتوان گفت با تریلری که به نمایش گذاشتند واقعا یک بازی خوبی هست که میتواند شمارا چندین ساعت درگیر کند، اما برای این موارد کمی زود است قضاوت کنیم. این بازی از یک افسانه معروف چینی ساخته شده است که نام آن سفر به سمت غرب میباشد که بیشتر به نام افسانه پادشاه میمون ها شناخته میشود. عنوان Unruly Heroes یک بازی اکشن و ماجراجویی است که گیمر ها میتوانند آن را به صورت Co-Up تا چهار نفر و یا آنلاین تجربه کنند. تاریخ انتشار دقیقی از این بازی انشار نشده است و تاریخ تقریبی انتشار این بازی اوایل سال 2018 است که برای پلتفرم های پی اس 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر های شخصی و نیتندو سویچ میباشد.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Europa Universalis IV Third Rome برای PC

دانلود بازی Europa Universalis IV Third Rome برای PC

Europa Universalis IV Third Rome دانلود بازی Europa Universalis IV Third Rome برای PC

Europa Universalis IV Third Rome-CODEX

کمپانی paradox Development ورژن آپدیت شده بازی Europa Universal IV را منتشر کرد.این کمپان از سال 1995 به مدت 22 سال است که بازی های رایانه ای طراحی و عرضه میکند. سری بازی های محبوب Hearts of iron نیز توسعه یافته همین کمپانی میباشد. ورژن جدید بازی با عنوان Third Rom جزیبات بیشتر و گرافیکی بالاتر را برای شما فراهم نموده است. تمرکز بر روسیه و متحدانش تا امکانات کنترلی نفوذی بر کشور از ویژگی های تازه این بازی میباشد.شما میتوانید از گروهک های روسی برای دسترسی به مرزهای خالی از سکنه استفاده کنید همچنین کلیسای ارتدکس کاملا در اختیار شماست و همه جانبه به مردم سرزمین تان نفوذ دارید.تمرکز خودرا حفظ کنید و با استفاده از امکاناتی که در اختیارتان میگذارند از قلمروتان حفاظت کنید.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Bulletstorm Full Clip Edition برای PC

دانلود بازی Bulletstorm Full Clip Edition برای PC

Bulletstorm Full Clip Edition دانلود بازی Bulletstorm Full Clip Edition برای PC

Bulletstorm Full Clip Edition-BALDMAN

بازی Bulletstorm Full Clip Edition یک بازی در سبک ماجراجویی، اکشن و اول شخص میباشد که نسخه جدیدی از بازی با همین نام است که در سال 2011 منتشر شده بود.این بازی که به تازگی در تاریخ 7 آوریل (18 فروردین) راهی بازار شده ساخته استودیو People can fly می باشد. داستان بازی در قرن 26 اتفاق می افتد زمانی که دنیا به دست اربابان خون خوار اداره میشود. شما در نقش Grayson Hunt رهبری تیمی را بر عهده دارید تا عملیات ژنرال Sarrano را امجام دهید.اما پس از مدتی متوجه اهداف مجرمانه و کثیف ژنرال میشوید و علیه او به پا میخیزید. در نسخه جدید آن Grayson بعد از سقوط هواپیمایش در یک منطقه متروکه مجبور به انتخاب میشود : بقا یا انتقام.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی WRC 6 FIA World Rally Championship برای PC

دانلود بازی WRC 6 FIA World Rally Championship برای PC

WRC 6 FIA World Rally Championship دانلود بازی WRC 6 FIA World Rally Championship برای PC

WRC 6 FIA World Rally Championship-STEAMPUNKS

سری WRC یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های شبیه‌ساز مسابقات رالی است. بازی WRC 6 نشاط خالص مسابقات رالی با سرعت فراوان را تسخیر می‌کند، هر مسیر باریکی را به همراه دور زدن پر زحمت از پیچ‌های تند و بافت زمینی چالش برانگیز به تصویر می‌کشد که همواره رالی قهرمانی جهان را تبدیل به یک مسابقه هیجان انگیز برای طرفداران در سرتاسر جهان بدل کرده‌اند. به همراه حالت‌های آنلاین و تقسیم صفحه و چالش‌هایی برای بازیکنان در سطوح مختلف، WRC 6 در نوع خود بهترین است. این بازی شامل هر 14 رویداد این مسابقات خواهد بود و تمامی رانندگان و تیم‌ها به صورت لایسنس‌شده در آن حضور دارند. همچنین تعدادی از بهترین رانندگان WRC 2 و Junior WRC نیز در بازی حضور دارند.

پیشنهاد ویژه
ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Constructor برای PC

دانلود بازی Constructor برای PC

Constructor دانلود بازی Constructor برای PC

Constructor-CPY

بازی Constructor در سبک شبیه سازی میباشد که در تاریخ 26 می 2017 به صورت رسمی عرضه شده است. شما در این بازی در نقش یک سرمایه دار بزرگ شهر خود هستید و قرار است با رقیبان خود جهت ساخت شهری بزرگ به رقابت بپردازید. شما به هر شکل و به هر وسیله ای هست باید خود را برتر از سایر رقبا کنید و با پایین کشیدن مقام دیگران نمیتوانید مقام بالاتر بدست آورید ولی با ترفند ها و معاملاتی که دارید با تدبیر و باهوشی میتوانید از یک ارباب معمولی به یک ملاکی ثروتمند تبدیل شوید. شما همچنین میتوانید این بازی را به صورت چند نفره آنلاین نیز تجربه کنید و با دوستان خود به رقابت بپردازید. خانه و کارخانه هارا بنا کنید، مردم را تحت کنترل خود دراورید و اگر به مشکل برخوردید مافیا را خبر کنید. هم اکنون این بازی را میتوانید از سرور های پارسی دانلود دریافت کنید.

ادامه مطلب / دانلود

  

96/4/14
10:24 ع

دانلود بازی Get Even نسخه CODEX

get even CODEX دانلود بازی Get Even نسخه CODEX

GET EVEN-CODEX

بازی Get Even یک بازی ترسناک از استودیوی لهستانی فارم 51 است که کمپانی مشهور باندای نامکو وظیفه انتشار آن را برعهده دارد. این عنوان که برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی توسعه یافته است، پیش از این قرار بود که برای پلتفرم‌های مقصدش در روز پنج‌شنبه 4 خرداد (25 می) عرضه و منتشر گردد. طبق اعلام سازندگان، بازی ترسناک Get Even حس و حالی سینمایی خواهد داشت. همچنین تیم سازنده اهمیت زیادی برای صداگذاری‌های بازی قائل بوده و سعی کرده در این زمینه تجربه‌ای بسیار گیرا خلق کند. بازی Get Even پیرامون سرگذشت شخصیتی به نام کول بلک (Cole Black) است که در تیمارستان رها شده‌ای بیدار می‌شود. وی کل حافظه خود را از دست داده به غیر از اینکه در خاطرش مانده است که در پی نجات جوانی که بمبی به سینه‌اش متصل بود است. سازندگان این بازی چندی پیش اعلام کردند که با کشف تمام رازهای درون بازی، اتمام کامل Get Even چیزی مابین 40 تا 50 ساعت به طول می‌انجامد.

پیشنهاد ویژه
ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Moto Racer 4 برای PC

دانلود بازی Moto Racer 4 برای PC

Moto Racer 4 دانلود بازی Moto Racer 4 برای PC

Moto Racer 4-STEAMPUNKS

این بازی تحت نظارت پائول کویست، طراح کهنه کار سری اصلی در استودیوی دِلفینی سافتور، و با استفاده از Unreal Engine 4 ساخته می‌شود و 15 حالت مختلف دارد. مایکرویدز همچنین خواسته است تا وجود ویژگی‌های تمام عیار در بازی را به طرفداران بالقوه‌ی Moto Racer 4 یادآوری کند. ویژگی‌هایی مانند ترکیب سرعت بالا و مسابقات موتور سواری، ترافیک خیابانی، بخش چند نفره‌ی اسپلیت-اسکرین، بخش چند نفره‌ی آنلاین برای 2 تا 10 گیمر، 60 فریم بر ثانیه بودن بازی، شخصی‌سازی موتورها و راننده‌ها، تصادف‌ها و هوش مصنوعی منحصربفرد برای هر رقیب. هم اکنون میتوانید این بازی را از سرور های پارسی دانلود دریافت کنید.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Total War WARHAMMER برای PC

دانلود بازی Total War WARHAMMER برای PC

Total War WARHAMMER دانلود بازی Total War WARHAMMER برای PC

Total War WARHAMMER Cracked-STEAMPUNKS

| نسخه کرک شده سالم STEAMPUNKS اضافه شد… |

بازی Total War WARHAMMER در سبک اکشن و استراتژی میباشد که توسط استدیوی معتبر Creative Assembly ساخته و توسط کمپانی مطرح SEGA سال 2016 برای پلتفرم های PC عرضه شده است. تقریباً تمامی افرادی که به بازی‌های استراتژیک علاقه دارند، با سری Total War آشنا هستند. این سری از همان ابتدا با سبک خاص خود که تلفیق دو سبک استراتژی هم‌زمان و نوبتی بود و ساخت بازی بر اساس دوره‌های تاریخی پر حادثه، عناوینی بسیار باکیفیت و متنوع را عرضه کرد؛ این عناوین طیف گسترده‌ای از دوره‌های تاریخی را شامل می‌شدند، از روم قبل از میلاد گرفته تا نبردهای ناپلئون در 200 – 300 سال گذشته؛ اما وجه اشتراک همه‌ی این عناوین، وقوع آن‌ها در دنیای واقعی بود. حال برای اولین بار، این سری قرار است پا به دنیای عناوین فانتزی بگذارد و این کار قرار است در دنیای سری بازی‌های Warhammer انجام شود. Total War: Warhammer اولین بازی از سری Total War قلمداد می‌شود که از نبردهای واقع گرایانه تاریخی فاصله گرفته و به سراغ محتویات فانتزی و افسانه‌ای رفته است. این بازی دارای 5 فرقه مختلف شامل Chaos ،Dwarfs ،Empire ،Greenskins و Vampire Counts است که بازیکنان می‌توانند از میان آنها، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. فرقه دیگری هم با نام Bretonnia معرفی شده است که فقط در حالت اسکرمش (skirmish) قابل بازی می‌باشد. هر یک از این فرقه‌ها، شیوه آرایش جنگی و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند که در نحوه شکل گیری نبرد‌ها تاثیر گذار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه
ادامه مطلب / دانلود

 

معرفی بازی Unruly Heroes برای PC

دانلود بازی Unruly Heroes برای PC

unruly heroes معرفی بازی Unruly Heroes برای PC

| تریلر و تصاویر بازی منتشر شد… |

با پر شدن بازی های رده بالای AAA در نمایشگاه E3 امسال، باعث شد تا بازی های خوبی مانند Unruly Heroes دیده نشوند و آنچه مستحق آن بودند توجه نشد. بازی Unruly Heroes توسط شرکت Magic Design ساخته شده است که میتوان گفت با تریلری که به نمایش گذاشتند واقعا یک بازی خوبی هست که میتواند شمارا چندین ساعت درگیر کند، اما برای این موارد کمی زود است قضاوت کنیم. این بازی از یک افسانه معروف چینی ساخته شده است که نام آن سفر به سمت غرب میباشد که بیشتر به نام افسانه پادشاه میمون ها شناخته میشود. عنوان Unruly Heroes یک بازی اکشن و ماجراجویی است که گیمر ها میتوانند آن را به صورت Co-Up تا چهار نفر و یا آنلاین تجربه کنند. تاریخ انتشار دقیقی از این بازی انشار نشده است و تاریخ تقریبی انتشار این بازی اوایل سال 2018 است که برای پلتفرم های پی اس 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر های شخصی و نیتندو سویچ میباشد.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Europa Universalis IV Third Rome برای PC

دانلود بازی Europa Universalis IV Third Rome برای PC

Europa Universalis IV Third Rome دانلود بازی Europa Universalis IV Third Rome برای PC

Europa Universalis IV Third Rome-CODEX

کمپانی paradox Development ورژن آپدیت شده بازی Europa Universal IV را منتشر کرد.این کمپان از سال 1995 به مدت 22 سال است که بازی های رایانه ای طراحی و عرضه میکند. سری بازی های محبوب Hearts of iron نیز توسعه یافته همین کمپانی میباشد. ورژن جدید بازی با عنوان Third Rom جزیبات بیشتر و گرافیکی بالاتر را برای شما فراهم نموده است. تمرکز بر روسیه و متحدانش تا امکانات کنترلی نفوذی بر کشور از ویژگی های تازه این بازی میباشد.شما میتوانید از گروهک های روسی برای دسترسی به مرزهای خالی از سکنه استفاده کنید همچنین کلیسای ارتدکس کاملا در اختیار شماست و همه جانبه به مردم سرزمین تان نفوذ دارید.تمرکز خودرا حفظ کنید و با استفاده از امکاناتی که در اختیارتان میگذارند از قلمروتان حفاظت کنید.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Bulletstorm Full Clip Edition برای PC

دانلود بازی Bulletstorm Full Clip Edition برای PC

Bulletstorm Full Clip Edition دانلود بازی Bulletstorm Full Clip Edition برای PC

Bulletstorm Full Clip Edition-BALDMAN

بازی Bulletstorm Full Clip Edition یک بازی در سبک ماجراجویی، اکشن و اول شخص میباشد که نسخه جدیدی از بازی با همین نام است که در سال 2011 منتشر شده بود.این بازی که به تازگی در تاریخ 7 آوریل (18 فروردین) راهی بازار شده ساخته استودیو People can fly می باشد. داستان بازی در قرن 26 اتفاق می افتد زمانی که دنیا به دست اربابان خون خوار اداره میشود. شما در نقش Grayson Hunt رهبری تیمی را بر عهده دارید تا عملیات ژنرال Sarrano را امجام دهید.اما پس از مدتی متوجه اهداف مجرمانه و کثیف ژنرال میشوید و علیه او به پا میخیزید. در نسخه جدید آن Grayson بعد از سقوط هواپیمایش در یک منطقه متروکه مجبور به انتخاب میشود : بقا یا انتقام.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی WRC 6 FIA World Rally Championship برای PC

دانلود بازی WRC 6 FIA World Rally Championship برای PC

WRC 6 FIA World Rally Championship دانلود بازی WRC 6 FIA World Rally Championship برای PC

WRC 6 FIA World Rally Championship-STEAMPUNKS

سری WRC یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های شبیه‌ساز مسابقات رالی است. بازی WRC 6 نشاط خالص مسابقات رالی با سرعت فراوان را تسخیر می‌کند، هر مسیر باریکی را به همراه دور زدن پر زحمت از پیچ‌های تند و بافت زمینی چالش برانگیز به تصویر می‌کشد که همواره رالی قهرمانی جهان را تبدیل به یک مسابقه هیجان انگیز برای طرفداران در سرتاسر جهان بدل کرده‌اند. به همراه حالت‌های آنلاین و تقسیم صفحه و چالش‌هایی برای بازیکنان در سطوح مختلف، WRC 6 در نوع خود بهترین است. این بازی شامل هر 14 رویداد این مسابقات خواهد بود و تمامی رانندگان و تیم‌ها به صورت لایسنس‌شده در آن حضور دارند. همچنین تعدادی از بهترین رانندگان WRC 2 و Junior WRC نیز در بازی حضور دارند.

پیشنهاد ویژه
ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Constructor برای PC

دانلود بازی Constructor برای PC

Constructor دانلود بازی Constructor برای PC

Constructor-CPY

بازی Constructor در سبک شبیه سازی میباشد که در تاریخ 26 می 2017 به صورت رسمی عرضه شده است. شما در این بازی در نقش یک سرمایه دار بزرگ شهر خود هستید و قرار است با رقیبان خود جهت ساخت شهری بزرگ به رقابت بپردازید. شما به هر شکل و به هر وسیله ای هست باید خود را برتر از سایر رقبا کنید و با پایین کشیدن مقام دیگران نمیتوانید مقام بالاتر بدست آورید ولی با ترفند ها و معاملاتی که دارید با تدبیر و باهوشی میتوانید از یک ارباب معمولی به یک ملاکی ثروتمند تبدیل شوید. شما همچنین میتوانید این بازی را به صورت چند نفره آنلاین نیز تجربه کنید و با دوستان خود به رقابت بپردازید. خانه و کارخانه هارا بنا کنید، مردم را تحت کنترل خود دراورید و اگر به مشکل برخوردید مافیا را خبر کنید. هم اکنون این بازی را میتوانید از سرور های پارسی دانلود دریافت کنید.

ادامه مطلب / دانلود

  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
صفحات اختصاصی
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ