سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

96/4/14
10:41 ع

خرداد 96

252 بازدید
بدون دیدگاه
بازی کامپیوتر , شبیه ساز , ورزشی

دانلود بازی Football Club Simulator 17 برای PC

Football Club Simulator 17 دانلود بازی Football Club Simulator 17 برای PC

Football Club Simulator 17-SKIDROW

بازی Football Club Simulator یک بازی شبیه ساز در سبک ورزشی میباشد که حدود یکسال قبل توسط کمپانی The football club simulator طراحی و عرضه شده بود.این بازی جذاب به شما این امکان را میدهد تا مدیریت کامل یک تیم فوتبال و باشگاه را به عده بگیرید،شما به عنوان مربی ارشد باشگاه باید بازیکنانتان را طی هفته ها آموزش آماده مسابقات تعاملی کنید .اردوهای تیمی برگزار کنید و هرآنچه که نیاز است را به بازیکنان آموزش دهید تا به پیروزی دست یابید.استراتژی به خرج دهید و برنده شوید.این بازی محیط فوتبالی را کاملا در اختیار شما قرار میدهد حال میتوانید آزادانه این حس ناب را تجربه کنید.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Cold Waters برای PC

دانلود بازی Cold Waters برای PC

Cold Waters دانلود بازی Cold Waters برای PC

بازی Cold Waters یک بازی در سبک استراتژیک و شبیه ساز میباشد که توسط کمپانی بازی سازی Killerfish طراحی و ساخته شده است. این بازی که به تازگی در بازارهای جهانی منتشر شده الهام گرفته از بازی هایی همچون Redstorm Rising میباشد. سازندگان بازی تمام سعی خودرا کرده اند تا محیطی واقعی و جذاب را از جنگ های سرد شوروی شبیه سازی کنند. شما دربازی فرماندهی یک زیردریایی هسته ای و بسیار پیشرفته را بر عهده دارید، به شما اطلاع میدهند گروهی از نیروهای شوروی برای جنگ عازم ایسلند شده اند و اکنون وظیفه دارید به دنبال آنها رفته و کشتی هایشان را نابود سازید. زیردریایی هایتان را به آب بیاندازید، مخفیانه به جلو حرکت کنید، نفس هایتان را در سینه حبس کنید چرا که کوچکترین صدایی در آب میتواند نیروهای شوروی را متوجه حضورتان کند آنوقت دیگر شما تبدیل به شکار میشوید. همچنین میتوانید با موشک های دوربرد تجهیزات دشمن را مورد اصابت قرار دهید. با تدبیر و استراتژی پیش بروید به سلامت از آب های سرد فرار کنید. شما باید مراقب تمامی خدمه و تجهیزات باشید.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Immortal Redneck برای PC

دانلود بازی Immortal Redneck برای PC

Immortal Redneck دانلود بازی Immortal Redneck برای PC

IMMORTAL REDNECK-PLAZA

| آپدیت ورژن 1.2.0 نسخه PLAZA اضافه شد… |

بازی Immortal Redneck یک بازی در سیک اکشن و Indie میباشد که توسط کمپانی Crema ساخته شده و به تازگی روانه بازار شده است.داستان این بازی اول شخص تیراندازی،در مصر روایت میشود؛زمانی که شما در نقش یک گردشگر پا به مصر میگذارید و بعد از یک تصادف وحشتناک به هوش می آیید،اما خودتان را درون پارچه ها و الیاف مومیایی میبینید. چگونه نجات یافته اید و چرا مومیایی شده ایید؟پاسخ این شبهات را در 3هرم خطرناک و وهم آور Giza مصر پیدا کنید.اهرام ثلاثه ای که تماما توسط ارتشی از هیولاها و اربابانشان مراقبت میشود.ماموریت شما نابود سازی دشمنانتان در داخل اهرام ثلاثه و پی بردن به علت اتفاقات پیش آمده است.از ویژگی های این ای بازی بیش از 35 گروه دشمن که در هر هرم2 ارباب نیز دارند با بیش از 50 سلاح مختلف و جادویی که برای مبارزه با بیگانگان به شما داده میشود.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands برای PC

دانلود بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands برای PC

Tom Clancys Ghost Recon Wildlands Fallen Ghosts DLC دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Wildlands برای PC

Tom Clancys Ghost Recon Wildlands-FULL UNLOCKED GOLD EDITION

لینک های دانلود به درخواست ستاد ساماندهی از سایت حذف شد

بازی Tom Clancys Ghost Recon Wildlands که نسخه جدید فرانچایز محبوب Ghost Recon است، در E3 امسال معرفی شد و از هم اکنون به یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال 2016 مبدل گشته است. داستان بازی در بولیوی روایت می شود , جایی که به عنوان بزرگترین تامین کننده مواد مخدر مانند کوکائین در جهان شناخته می شود . بسیاری از منابع توزیع مواد مخدر توسط Santa Blanca کنترل می شود , یک سازمان قدرتمند که در منطقه ای بی ثبات نفوذ کرده و توانسته است کنترل بخش های مختلف را به دست آورد و ترس ، بی عدالتی و خشونت را در منطقه گسترش دهد. با گذشت زمان و افزایش قدرت این سازمان , دولت ایالات متحده خطر جدی احساس کرده و این سازمان را با عنوان تهدید جهانی نامگذاری می کند. هم اکنون این بازی زیبا را به شما پیشنهاد میدهیم در ادامه از پارسی دانلود دریافت نمایید.

پیشنهاد ویژه
ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی کامپیوتر Impact Winter

دانلود بازی کامپیوتر Impact Winter

Impact Winter دانلود بازی کامپیوتر Impact Winter

Impact Winter-CODEX

| آپدیت ورژن v1.0.8b نسخه CODEX اضافه شد… |

بازی Impact Winter در سبک شبیه سازی و ماجرایی میباشد که در سال 2017 توسط استدیوی Mojo Bones ساخته و طراحی شده است. داستان بازی در رابطه با شخصیت جیکوب سولومِن است که یکی از بازماندگان فاجعه برخورد شهاب سنگ به زمین به شمار می‌رود. این فاجعه مرگبار دمای کره زمین را به زیر صفر درجه رسانده و آن را به دنیایی یخ زده تبدیل کرده است. پس از این ماجرا جیکوب تمام امید خود را از دست داده بود تا اینکه کلیسایی را در زیر برف و کولاک پیدا می‌کند و گروهی از بازماندگان را در آن پیدا می‌کند. پس از ملحق شدن به این گروه، جیکوب با کمک و جمع‌آوری آذوقه از آنها محافظت می‌کند. پس از مدتی به آنها اعلام می‌شود که گروه نجات پس از 30 روز به نجات آنها می‌آید و وظیفه جیکوب و افراد آن کلیسا زنده ماندن به مدت 30 روز است، هم اکنون میتوانید این بازی را از سرور های پارسی دانلود دریافت کنید.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی The Wild Eternal برای PC

دانلود بازی The Wild Eternal برای PC

The Wild Eternal دانلود بازی The Wild Eternal برای PC

The Wild Eternal-PLAZA

| آپدیت ورژن v1.1.1a نسخه PLAZA اضافه شد… |

بازی The Wild Eternal اول شخص در سبک ماجراجویی که توسط کمپانی Ilsanjo طراحی و توسعه یافته و به تازگی منتشر شده است. در فضای مه آلود و عجیب The wild Eternal گم شوید. داستان بازی در صده ی 1600 میلادی روایت میشود. داستان پیرزنی به نام Ananta میباشد که از زندگی اسف بار و پر مشقت خود فرار میکند تا در جستجوی صلح و خوشبختی باشد.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی RiME برای PC نسخه CODEX

دانلود بازی RiME برای PC نسخه CODEX

RIME دانلود بازی RiME برای PC نسخه CODEX

RiME-CODEX

| نسخه کم حجم FitGirl اضافه شد… |

بازی RiME اولین بار در سال 2013 با نام Echoes of Siren معرفی شد. در ابتدا این بازی قرار بود با حمایت مایکروسافت ساخته شود اما پس از مدتی مایکروسافت تصمیم گرفت تا حمایت خود از بازی را قطع کند و پس از آن کمپانی سونی سراغ این اثر رفت و Rime قرار بود به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 ساخته شود. با این حال همکاری تکیلا ورکس و سونی نیز خیلی خوب پیش نرفت تا اینکه در نهایت سال گذشته این استودیو تصمیم گرفت تا حقوق ساخت بازی را از سونی دریافت کرده و خودش بازی را بسازد و پس از مدتی هم کمپانی‌های سیکس فوت و گری باکس وظیفه انتشار این بازی را برعهده گرفتند. هم اکنون این بازی توسط CODEX کرک شده و میتوانید نسخه نهایی این بازی را از سرور های پارسی دانلود دریافت کنید.

پیشنهاد ویژه
ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Putrefaction 2 Void Walker برای PC

دانلود بازی Putrefaction 2 Void Walker برای PC

Putrefaction 2 Void Walker دانلود بازی Putrefaction 2 Void Walker برای PC

Putrefaction 2 Void Walker-PLAZA

این بازی نسخه جدیدی از بازی Putrefaction میباشد که ابتدا در سال 2015 منتشر شد. در این نسخه سازندگان ویژگی های بسیاری را برای جذاب تر شدن محیط گیم پلی انجام داده اند. دنیایی رنگی تر، قدرت های بیشتر برای شخصیت اصلی داستان، بیش از 100 نوع تجهیزات مختلف و سلاح های پیشرفته از ویژگی های جدید این نسخه میباشد. بعد از نابودسازی آن جهنم قدیمی در سری قبل بازی این بار شمارا به عنوان Void walker به جهانی دیگر منتقل میکنند، جنگاوری که توانایی سفر در دوره های مختلف زمان و مکانی را داراست و میتواند هر دشمنی را از میان بردارد. در این بازی شما در نقش Void walker باید به دنبال یافتن سرنخ هایی از دشمن اصلی تان در میان انبوهی از جنگاورانی که حکم مرگ شمارا گرفته اند عبور کرده تا مامورت خودرا انجام دهید. ذهن استراتژیک خودرا آزاد بگذارید تا حین این بازی اکشن و پرهیاهو به هیجان برسد. 

ادامه مطلب / دانلود

 


بازی   
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
صفحات اختصاصی
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ