سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

96/4/14
10:35 ع

خرداد 96

5,464 بازدید
25 دیدگاه
بازی کامپیوتر , شبیه ساز , مسابقه ای , ورزشی

دانلود بازی FIFA 18 برای PC

fifa 18 دانلود بازی FIFA 18 برای PC

| تریلر های جدید بازی اضافه شد… |

بازی FIFA 18 – فیفا 18 از مدت‌ها پیش برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 تایید شده بود. در حالی که انتظار می‌رفت این بازی در جریان رویداد EA Play 2017 به طور کامل رونمایی شود، الکترونیک آرتز همان‌طور که وعده داده بود امروز با انتشار اولین تریلر از بازی، از آن رونمایی کرد.  بازی فیفا 18 در تاریخ 7 مهر برای پلتفرم‌های مذکور منتشر خواهد شد. چهره اصلی این بازی و تصویر روی جلد آن کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید است که فصل بسیار درخشانی را پشت سر گذاشته بود. همچنین امسال برای اولین بار، شاهد یک سری از ستاره‌های قدیمی دنیای فوتبال در بخش آلتیمت تیم نسخه پلی‌استیشن 4 و پی‌سی بازی خواهیم بود. این ویژگی پیش از این در انحصار نسخه ایکس‌باکس بازی بود. همچنین حضور رونالدو نازاریو، ستاره برزیلی سابق رئال مادرید، نیز در بین بازیکنان افسانه‌ای تایید شده است. الکترونیک آرتز همچنین اعلام کرده که در EA Play، اطلاعات بیش‌تری هم از بازی ارائه خواهد شد.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Star Wars Battlefront II برای PC

دانلود بازی Star Wars Battlefront II برای PC

Star Wars Battlefront 2 دانلود بازی Star Wars Battlefront II برای PC

| تریلر های جدید بازی اضافه شد… |

بازی Star Wars Battlefront II توسط DICE ،Motive و Criterion ساخته می‌شود و تجربه و تخصص آن‌ها در عرصه‌های گوناگون، باعث می‌شود که در آخر شاهد “یک تجربه‌ی شگفت‌انگیز” باشیم. عنوان Star Wars: Battlefront توانست بازخوردهای نسبتا خوبی دریافت کند اما یکی از مهم‌ترین انتقادها نبود بخش داستانی بود، شرکت الکترونیک آرتز پیش‌تر به این نکته اشاره کرده بود که شاید شاهد بخش داستانی در Star Wars: Battlefront 2 باشیم و حال به‌صورت رسمی بخش داستانی تایید شد. در ادامه با ما همراه باشید.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Need for Speed Payback برای PC

دانلود بازی Need for Speed Payback برای PC

Need for Speed Payback دانلود بازی Need for Speed Payback برای PC

| تریلر های جدید بازی منتشر شد… |

شرکت الکترونیک آرتز، امروز به طور رسمی بازی Need for Speed Payback را به همراه یک تریلر زیبا و چند تصویر، معرفی کرد. تاریخ انتشار این بازی مورد انتظار، 10 نوامبر سال جاری ذکر شده و پلتفرم های انتشاری آن، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی هستند.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای کامپیوتر – نسخه BALDMAN

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای کامپیوتر – نسخه BALDMAN

Sniper Ghost Warrior 3 دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای کامپیوتر   نسخه BALDMAN

Sniper Ghost Warrior 3 Edition Full Unlocked-BALDMAN

| آپدیت ورژن 1.2 بازی شد… |

بازی Sniper : Ghost Warrior 3 بسیار واقع گرایانه تر از دو نسخه ی قبلی خواهد بود. دیگر سیستم سطح بندی کاراکتر و نوار سلامتی وجود ندارد و بازی همچون دیگر عناوین شوتر اول شخص دنبال می شود. شما باید تیراندازی خود را متناسب با سرعت باد، رطوبت و فاصله با هدف تنظیم کنید و برای اینکه دقت شما افزایش یابد باید روی زمین دراز بکشید تا بدن شما موقعیت بهتری برای شلیک داشته باشد. شما می توانید ماموریت خود را از هر راهی که علاقه دارید انجام دهید و تنها به صدا در آمدن زنگ خطر است که باعث می شود شما شکست بخورید و شکست بدان معنا نیست که باید ماموریت را از اول آغاز کنید بلکه باید راهی دیگر برای کشتن هدف خود بیابید. قابلیتی به نام Scout mode باعث می شود تا با استفاده از حس بینایی و دید در شب، از گزند دشمنان در امان بمانید. همچنین زمین نیز می تواند به شما در پیشبرد مرحله کمک کند زیرا تک تیراندازی که شما کنترل وی را بر عهده دارد یک نخبه ی نظامی و استاد حرکات پارکور است و می تواند از هر مانعی عبور کند. الگوی آب و هوایی پویا و چرخه داینامیک شب و روز نیز به هر چه واقع گرایانه تر شدن بازی کمک کرده است. Sniper : Ghost Warrior 3 همانند عناوین معمول اکشن اول شخص نیست بلکه در این بازی تاکتیک و برنامه ریزی نیز نقش مهمی ایفا می کند. با اینکه سیستم سطح بندی از بازی حذف شده است اما به جای آن یک سیستم مهارت به بازی افزوده شده است که بستگی به نوع انجام بازی از سوی بازیکن دارد. برای مثال اگر شما در طول بازی از چاقو برای کشتن دشمنان بیشتر استفاده کنید، مهارت های شما در زمینه ی نبرد های تن به تن افزایش می یابد.

پیشنهاد ویژه
ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی FIFA 17 برای PC

دانلود بازی FIFA 17 برای PC

FIFA 17 دانلود بازی FIFA 17 برای PC

| نسخه Super Deluxe Edition-FULL UNLOCKED بازی اضافه شد… |

| آپدیت شماره 8 فیفا اضافه شد… |

بازی FIFA 17 قویم و سیستم روزشماری برای عاشقان فوتبال با بقیه مردم تفاوت دارد! برای این دسته از مردم هر سال از اواخر تابستان و با شروع فصل جدید لیگ های فوتبال آغاز می شود که دقیقا مصادف است با عرضه فیفا. نسخه PC ،PlayStation 4 و Xbox One عنوان FIFA 17 برای اولین بار با استفاده از موتور بازی سازی استدیو DICE یعنی Frostbite که اخیرا در عناوینی چون Need For Speed و Star Wars Battlefront به کار گرفته شد، ساخته می شود. عناوین اخیر این سری با استفاده از موتور بازی سازی Ignite ساخته می شدند. EA اعلام کرده که چندین سال بر روی انتقال اطلاعات سری FIFA به موتور Frostbite کار کرده است. طبق وعده سازنده ها، با استفاده از این موتور بازی سازی، بازیکنان وارد واقع گرایانه ترین و اصیل ترین دنیای فوتبالی شده و احساسات و عمق واقعی شخصیت ها را درک خواهند کرد.تهیه کننده سری FIFA در مورد تغییر موتور بازی می گوید: “Frostbite درهای دنیایی از امکانات جدید را بر روی فرنچایز FIFA و طرفداران آن باز خواهد کرد. هیچگاه تا این اندازه برای آینده فوتبال و تجربه ای که قرار است با FIFA 17 خلق کنیم، هیجان زده نبودیم.”همچنین اعلام شده که برای خلق گیم پلی ای هر چه واقع گرایانه تر، چهار بازیکن مطرح دنیا یعنی جیمز رودریگز از رئال مادرید، آنتونی مارشال از منچستر یونایتد، ادن هازارد از چلسی و مارکو رویس از بوروسیا دورتموند نیز با EA در ساخت FIFA 17 همکاری خواهند داشت. برای دیدن اطلاعات منتشر شده و تریلر بازی با ما همراه باشید.

 

پیشنهاد ویژه
ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی Dirt 4 برای PC

دانلود بازی Dirt 4 برای PC

Dirt 4 دانلود بازی Dirt 4 برای PC

DiRT 4-RELOADED

Dirt 4 سری بازی های Dirt کمپانی کدمسترز یکی از قدیمی ترین و موفق ترین بازی های سبک رانندگی و رالی است. این کمپانی جدیدترین نسخه اصلی از این مجموعه را با عنوان Dirt 4 معرفی کرده است. این نسخه از بازی بر روی پلتفرم های play station 4,Xbox One, windows قابل اجرا میباشد. مسابقات بازی در مناطقی چون میشیگان،استرالیا،سوئد و اسپانیا جریان دارند. در ورژن جدید آن شما میتوانید تجهیزات ماشین تان را بر اساس شرایط محیطی و جاده تنظیم نموده تا عملکرد بهتری داشته باشید. همچنین صحنه ها و تصادفات بازی واقعی تر از سری های قبل هستند. کد مسترز تاریخ عرضه آن را 19 خرداد 96 اعلام نموده است. هم اکنون با پارسی دانلود همراه باشید.

پیشنهاد ویژه
ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی American Truck Simulator Heavy Cargo Pack برای PC

دانلود بازی American Truck Simulator Heavy Cargo Pack برای PC

American Truck Simulator Heavy Cargo Pack دانلود بازی American Truck Simulator Heavy Cargo Pack برای PC

American Truck Simulator Heavy Cargo Pack-SKIDROW

بازی American Truck Simulator یک بازی در سبک رانندگی و شبیه ساز میباشد که رانندگی کامیون های غول پیکر و عظیم را برای شما شبیه سازی میکند.این بازی ابتدا در سال 94 منتشر شد ساخته کمپانی Scs software میباشد و هم اکنون پک الحاقی جدید بازی به تازگی منتشر شده است.در این پک مجموعه ای جدید و پیشرفته تر از کامیون ها و ماشین های سنگین برای شما طراحی شده و باید بارهایی سنگین تر و حساس تر از قبل را به سلامت تحویل صاحبانشان دهید.اگر علاقه مند به راندن کامیون در جاده ها هستید این بازی را از دست ندهید و محیط جالب و واقعی این بازی آشنا شوید. همچین شما میتوانید کامیون خودتان را طراحی کنید،امتیاز جمع کنید و مدل کامیون خودرا ارتقا بدهید.این پک جدید با عنوان Heavy Cargo Pack هم اکنون آماده دانلود میباشد.

ادامه مطلب / دانلود

 

دانلود بازی AereA برای PC

دانلود بازی AereA برای PC

AereA دانلود بازی AereA برای PC

AereA-CODEX

| آپدیت ورژن 1.0.1 نسخه CODEX اضافه شد… |

بازی Aerea یک بازی در سبک ماجرایی میباشد که توسط استودیو Triangle توسعه یافته و به تازگی برای پلتفرم PC وارد بازار شده است.در این بازی جذاب شما در نقش یکی از بهترین شاگردان استاد گویدو هستید و ماموریت دارید در Aezir جزیره ای شناور که سال ها پیش ازهم جدا شده به کاوش بپردازید.شما وظیفه دارید با پیدا کردن 9 وسیله بسیار کهن و بازگرداندش آرامش را به جهان برگردانید.مسیر خودرا از میان تمامی قطعات شناور پیدا کنید و با حل پازل ها و مسائل موانع را پشت سر بگذارید،حقیقت پنهان شده پشت این جزایر جداافتاده را بیابید.شما همچنین میتوانید به جای 4 کارکتر با ویژگی ها و مهارت های مختلف بازی کنید وماموریت را به اتمام برسانید.

ادامه مطلب / دانلود

 


بازی   
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
صفحات اختصاصی
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ